جلسه هم انديشي پزشكان و پرستاران مركز ارتباطات با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد

جلسه هم انديشي پزشكان و پرستاران مركز ارتباطات با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد

برنامه های جدید سيستم اتوماسیون اورژانس 115 تشریح شد

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

دوشنبه 15/شهریور/95 جلسه هم انديشي پزشكان و پرستاران مركز ارتباطات دانشگاه با دكتر اطهري، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و مسئول اورژانس 115 شهرستان سمنان برگزار شد.

در این جلسه مباحث مربوط به ارتقای سیستم اتوماسیون اورژانس 115 مطرح و برنامه های جدید این مرکز تشریح شد.

 مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: تلاش مي كنيم تا بتوانیم سامانه ارسال پیامک توسط ناشنوایان را در سيستم اتوماسیون اورژانس 115 راه اندازی کنیم.

  • کد خبر : 9150
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی