جلسه مشترك معاون درمان با مدير و كارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
طراحي شبکه ارتباط راديويي اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه، تجهیز آمبولانس ها و استقرار شبکه شمس بررسي شد
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:
بيست و ششمين جلسه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال جاري، صبح شنبه 19/دی/1394 در دفتر مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و با حضور دکتر گوهری معاون درمان،دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کارشناسان اين مركز تشكيل شد.
دكتر اطهري مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ايجاد رسانه و متون آموزشي با هدف ارتقاي سيستم اورژانس پيش بيمارستاني مورد تاكيد قرار گرفت.
گفتني است در اين جلسه، طراحي شبکه ارتباط راديويي اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تجهیز آمبولانس هاي مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و ايجاد بستر لازم براي استقرار شبکه شمس مورد تأكيد قرار گرفت.

