جلسه توجیهی- آموزشی برگزاری مانور حمله شیمیایی با عامل ناشناخته

جلسه توجیهی- آموزشی برگزاری مانور حمله شیمیایی با عامل ناشناخته

ایجاد هماهنگی های بین سازمانی و رسیدن به آمادگی مطلوب برای مدیریت حوادث با برگزاری مانور

  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 20 آبان 97 جلسه توجیهی- آموزشی برگزاری مانور حادثه شیمیایی با عامل ناشناخته، با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در دفتر معاونت درمان برگزار شد.

دکتر اطهری ضمن تشریح شرایط و وضعیت مانور پیش بینی شده، شرح وظایف تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی، پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات را یادآوری و در باره مدیریت صحنه، نحوه ارتباط بین واحدهای عملیاتی و فرماندهی صحنه، تریاژ و تخلیه مصدومین مانور توضیحاتی را ارائه دادند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: برگزاری مانور با حضور سازمان های امدادی برای ایجاد هماهنگی های بین سازمانی و رسیدن به آمادگی مطلوب برای مدیریت حوادث مشابه مفید و موثر خواهد بود.

شایان ذکر است؛ خانم دکتر آیینه وند، کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیز در باره هماهنگی بین واحدهای عملیاتی و انجام عملیات در صحنه مطالبی را در این برنامه ارائه کردند.

در این برنامه تعدادی از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، سرخه و مهدی شهر و کارشناسان و پزشکان مرکز ارتباطات دانشگاه همچنین کارشناسان ستادی این مرکز حضور داشتند.

  • کد خبر : 19420
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی