برگزاری کلاس آموزشی مدیریت حوادث غیرمترقبه با همکاری معاونت بهداشتی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی سمنان
کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی سمنان مباحث مختلف مدیریت حوادث را مرورکردند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 15/مرداد/96 اولین کلاس آموزشی مدیریت حوادث غیرمترقبه با حضور کارکنان ستادی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشگی دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت توانمندی مردم در مدیریت حوادث غیرمترقبه، برنامه های آموزشی کارکنان دانشگاه تدوین و در طول سال اجرا خواهد شد.
این کلاس آموزشی با همکاری معاونت بهداشتی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی برای کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه برگزار و روز دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه درباره مفاهیم ارزیابی صحنه حادثه،تشکیل گروه های آمادگی محلی و فراخوان تیم های امدادی مطالبی را ارایه کردند.

