برگزاری چهلمین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
ایجاد برنامه های عملیاتی موثر و کارآمد با بهره مندی از نظرات و پیشنهادهای کارشناسان حوزه مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
امروز یک شنبه 29 بهمن 96 چهلمین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال جاری با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کارشناسان این مرکز برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: بهره مندی از نظرات و پیشنهادهای کارشناسان حوزه مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه می تواند در ایجاد برنامه های عملیاتی موثر و کارآمد نقش بسزایی داشته باشد.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: جلسات هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به طور مستمر و منظم، یک شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 9 و با حضور مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کارشناسان این مرکز تشکیل و موضوعات مختلف این حوزه به بحث گذاشته می شود.
