برگزاری جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و پلیس راهور استان سمنان
لوح تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان توسط معاون دانشگاه به رئیس پلیس راهور استان سمنان اهدا شد
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
سه شنبه 17/مرداد/96 جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و پلیس راهور استان سمنان برگزار شد. در این نشست صمیمی دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه لوح تقدیر دکتر شادنوش، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را به رئیس پلیس راهور استان اهدا کرد.
دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تعامل و هماهنگی مطلوب اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی با سازمان های امدادی از جمله پلیس راهور می تواند نقش موثری در کاهش تلفات و آسیب های ناشی از حوادث ترافیکی داشته باشد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان به اتفاق رئیس اورژانس 115 شهرستان سمنان و تنی چند از کارشناسان مرکز ارتباطات و تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این نشست صمیمی که در مرکز فرماندهی پلیس راهور استان سمنان برگزار شد حضور داشتند.
گفتنی است در این نشست دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان لوح تقدیری نیز به سرهنگ کبیری، رئیس پلیس راهور سمنان اهدا کردند.
