برگزاری جلسه هماهنگی اعزام بیماران با هلیکوپتر آمبولانس دانشگاه در بیمارستان معتمدی گرمسار

برگزاری جلسه هماهنگی اعزام بیماران با هلیکوپتر آمبولانس دانشگاه در بیمارستان معتمدی گرمسار

انتقال بیماران نیازمند به دریافت خدمات تخصصی به مراکز سطح بالاتر با هلیکوپتر آمبولانس دانشگاه

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

پنجشنبه 11 مرداد 97 جلسه هماهنگی اعزام بیماران با هلیکوپتر آمبولانس دانشگاه با حضور دکتر عرب آرادانی، سرپرست بیمارستان معتمدی، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، مترون، سوپروایزر و مسئولین حراست و خدمات بیمارستان، در سالن جلسات بیمارستان معتمدی گرمسار برگزار شد.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: انتقال بیماران نیازمند به دریافت خدمات تخصصی با هلیکوپتر آمبولانس در کوتاه ترین زمان به مراکز سطح بالاتر، نقش بسزایی در کاهش آسیب ها و نجات جان انسان ها خواهد داشت.

در این جلسه خلبانان هلیکوپتر آمبولانس و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و مسئول و اپراتورهای مرکز اورژانس 115 شهرستان گرمسار نیز حضور داشتند. در پایان جلسه، خلبانان هلیکوپتر نحوه انتقال بیمار به هلیکوپتر را آموزش دادند.

دکتر اطهری در پایان این جلسه از آقای کاشانی، تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار عیادت کردند.

 

  • کد خبر : 18159
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی