برگزاری برنامه آموزشی کمک های اولیه و احیاء قلبی- ریوی برای دانش آموزان دبستان فاطمیه سمنان
دانش آموزان دبستان فاطمیه سمنان اصول و مبانی کمک های اولیه را مرور کردند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 11 اردیبهشت 98 برنامه آموزشی کمک های اولیه و احیاء قلبی- ریوی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای دانش آموزان دبستان فاطمیه برگزار شد.
در این برنامه که با هدف ارتقای توانمندی و مهارت دانش آموزان در مدیریت مصدومین حوادث برگزار شد شرکت کنندگان، مباحث آناتومی و ساختمان بدن، شکستگی ها، سوختگی ها، خونریزی و شوک، آتل گیری و احیاء قلبی- ریوی را به صورت تئوری و عملی در 3 گروه 40 تنی مرور کردند.
لینک کوتاه خبر :