برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان اورژانس کشور

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان اورژانس کشور

کسب مقام دوم رشته حفظ 5 جزء توسط کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان

    روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

پنجشنبه ۲۲شهریور ۹۷اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان اورژانس کشور با حضور بیش از ۱۳۰تن از نیروهای قرآنی مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسرکشور در فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

دکترکولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: قرآن بهترین راهنمای انسان است و انس با قرآن کمک می کند تا از آسیب‌های اجتماعی فاصله گرفته، باور‌های دینی مان را افزایش داده و از این طریق خدمات بهتری را به مردم کشور ارایه دهیم.

در این مراسم که با حضور دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور، اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد از نفرات برتر در دو بخش برادران و خواهران در سه رشته قرائت، حفظ و تفسیر تقدیر شد.

مریم نطنزی، کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان در رشته حفظ 5 جزء مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

  • کد خبر : 18695
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی