برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان اورژانس کشور
کسب مقام دوم رشته حفظ 5 جزء توسط کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
پنجشنبه ۲۲شهریور ۹۷اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان اورژانس کشور با حضور بیش از ۱۳۰تن از نیروهای قرآنی مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی سراسرکشور در فرهنگسرای قرآن برگزار شد.
دکترکولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: قرآن بهترین راهنمای انسان است و انس با قرآن کمک می کند تا از آسیبهای اجتماعی فاصله گرفته، باورهای دینی مان را افزایش داده و از این طریق خدمات بهتری را به مردم کشور ارایه دهیم.
در این مراسم که با حضور دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور، اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد از نفرات برتر در دو بخش برادران و خواهران در سه رشته قرائت، حفظ و تفسیر تقدیر شد.
مریم نطنزی، کارشناس مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان در رشته حفظ 5 جزء مقام دوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.
