بازدید مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار
تعامل تکنسین های فوریت های پزشکی در ارتقای مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 12 اسفند 98 دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه به اتفاق کارشناسان این مرکز از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار بازدید کرد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: بازدیدهای دوره ای از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی این فرصت را در اختیار قرار خواهد داد تا بتوان با در نظر گرفتن شرایط منطقه ای و محیطی از پیشنهادها و نظرات تکنسین های عملیاتی برای ارتقای مجموعه بهره برداری کرد.
شایان ذکر است؛ تکنسین های فوریت های پزشکی شهرستان گرمسار در نشستی صمیمی با دکتر اطهری، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
در این برنامه که مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار نیز حضور داشتند از پایگاه های مرکزی، ده نمک، آرادان، ایوانکی، زائر، فرهنگ و داورآباد بازدید شد.