بازدید از اورژانس مرکز آموزشي، پژوهشي و درمانی کوثر و پايگاه اورژانس 115 گلستان

بازدید از اورژانس مرکز آموزشي، پژوهشي و درمانی کوثر و پايگاه اورژانس 115 گلستان

دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به همراه یحیایی و وطنی کارشناسان این مرکز از بخش اورژانس مرکز درمانی کوثر بازدید کردند.

 روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

چهارشنبه 5/اسفند/94 دكتر اطهري مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق کارشناسان این مرکز از بخش اورژانس مرکز آموزشي، پژوهشي و درمانی کوثر و پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني گلستان بازدید کردند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت: با بهبود شرايط ايستگاه هاي پرستاري قسمت هاي جراحي و داخلي بخش اورژانس مركز كوثر، كيفيت ارايه خدمات پزشكي به بيماران در اين بخش ارتقا يافته است.

دكتر اطهري اظهار كرد: در صورت جدا شدن قسمت خدمات طبي سرپايي از ساير قسمت هاي اورژانس، كاركنان اورژانس اين مركز با آرامش و تمركز بيشتري به بيماران اورژانسي خدمات رساني خواهند كرد و ارتقاي رضايتمندي بيماران را به دنبال خواهد داشت.

دراين بازديد سرپرستار و سوپروايزر بخش اورژانس مرکز آموزشي، پژوهشي و درمانی کوثر، گزارش مبسوطي از اقدامات اخير در اين بخش را ارائه دادند.

همچنين از شرايط فرود بالگرد در پد بالگرد بيمارستان كوثر نيز بازديد شد.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق کارشناسان این مرکز از پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني گلستان نيز بازديد و در جريان مسايل و مشكلات تكنسين هاي كشيك قرار گرفتند.

  • کد خبر : 6452
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی