اولین گردهمایی مسئولین مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها در سال 1402 به میزبانی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهمیرزاد
مشارکت و همدلی برای ارتقاء و توسعه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه
روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه؛
یکشنبه 21 خرداد 1402 اولین گردهمایی مسئولین مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان با حضور دکتر منتظری،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر و قرائیان،سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه به میزبانی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای شهمیرزاد شهرستان مهدی شهر برگزار شد.
دکتر منتظری،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر گفت:ارائه آمار و اطلاعات و اهم اقدامات مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی می تواند بازتاب گسترده ای در شناخت این حرفه و ماهیت آن داشته باشد.
قرائیان، سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گفت :ضمن قدردانی از شهرستان مهدی شهر برای میزبانی اولین گردهمایی مسئولین مراکز اورژانس پیش بیمارستانی، ما باید بتوانیم با برگزاری جلسات در مراکز اورژانس پیش بیمارستانی و پایگاه های اورژانس از اقدامات و امکانات و درس آموخته های شهرستان در مواجهه با حوادث آن شهرستان بهره مند شویم. و در ادامه گزارش عملکرد و اقدامات مهم و اجرایی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه در سال های 1400 و 1401 همچنین دو ماهه ابتدای سال 1402 ارائه شد.
قرائیان اظهار کرد:خوشبختانه با تجمیع مراکز پیام و راه اندازی دیسپچ متمرکز تمامی ماموریت های اورژانس با حساسیت بالایی و توسط کارشناسان تریاژ تلفنی به صورت تخصصی ارائه خدمت می شوند. امید است با برنامه های پیش رو اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه گامی بزرگ در ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی به مردم استان و مسافرین و زائرین علی بن موسی الرضا علیه السلام داشته باشیم.
شایان ذکر است دراین گرد همایی از جناب آقای عبدالحمید ادیبی پیشکسوت اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان مهدی شهر با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.
گردهمایی از ساعت 8:30 صبح با حضور مسئولین مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار،سمنان،دامغان،سرخه،آرادان،مهدی شهر،رئیس اداره عملیات اورژانس پیش بیمارستانی،مسئول هماهنگی امور مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناسان ستادی مرکز آغاز و با جمع بندی موضوعات و مصوبات اجرایی در ساعت 17:00 به کار خود پایان داد.