اولین جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با مدیران مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه
ارتقای خدمات فوریت های پزشکی با اجرای هدفمند برنامه های سازمان اورژانس کشور
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
سه شنبه 17 فروردین 1400 اولین جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با مدیران مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش در سال جدید در سالن جلسات این مرکز برگزار شد. در این جلسه نقاط قوت و ضعف، مسائل و مشکلات نتایج پایش ضربتی مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: مشارکت فعال مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها و تکنسین های فوریت های پزشکی در اجرای هدفمند برنامه های سازمان اورژانس کشور و بهره گیری از دستورعمل های ابلاغی راه کار موثر و کارآمد در ارتقای خدمات فوریت های پزشکی است.
در این نشست مدیران مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، دامغان، سمنان، مهدی شهر، سرخه و آرادان، همچنین مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

