اولین جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان در سال 95 برگزار شد
سیل در استان سمنان یک فرصت است و بايد بتوانيم از اين فرصت به خوبي استفاده كنيم
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان؛
اولین جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان شنبه مورخ 11/اردیبهشت/95 به رياست استاندار سمنان و با حضور معاون عمرانی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان و سایر اعضا برگزار شد.
دکتر خباز، استاندار سمنان ضمن قدردانی از تلاش همه اعضاء شورای مدیریت بحران استان در کاهش آثار ناشی از حوادث غیرمترقبه در سال گذشته گفت: سیل در استان سمنان یک فرصت است و بايد با برنامه ریزی مناسب از آب های جاری برای جبران کم آبی در استان بهره برداری کنیم.
شایان ذکر است دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نيز در این جلسه حضور داشت.
لینک کوتاه خبر :