اولین جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان در سال 95 برگزار شد

اولین جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان در سال 95 برگزار شد

سیل در استان سمنان یک فرصت است و بايد بتوانيم از اين فرصت به خوبي استفاده كنيم

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان؛

اولین جلسه شورای مدیریت بحران استان سمنان شنبه مورخ 11/اردیبهشت/95 به رياست استاندار سمنان و با حضور معاون عمرانی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری استان و سایر اعضا برگزار شد.

دکتر خباز، استاندار سمنان ضمن قدردانی از تلاش همه  اعضاء شورای مدیریت بحران استان در کاهش آثار ناشی از حوادث غیرمترقبه در سال گذشته گفت: سیل در استان سمنان یک فرصت است و بايد با برنامه ریزی مناسب از آب های جاری برای جبران کم آبی در استان بهره برداری کنیم.

شایان ذکر است دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نيز در این جلسه حضور داشت.

  • کد خبر : 7330
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی