افتتاح ساختمان جدید پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی زائر شهرستان گرمسار

افتتاح ساختمان جدید پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی زائر شهرستان گرمسار

مشارکت ارزشمند بخش های خصوصی و خیرین در ارتقای سیستم بهداشت و درمان کشور

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 7 اردیبهشت 98 به مناسبت هفته سلامت، با حضور دکتر دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان گرمسار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، ساختمان جدید پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای زائر در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افتتاح شد.

دکتر دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مشارکت بخش خصوصی و خیرین نقش و جایگاه مهمی در استمرار ارائه خدمات فوریت های پزشکی به عموم مردم داشته و باید این فرصت ارزشمند را قدر دانسته، به نحو شایسته ای از آن برای ارتقای سیستم بهداشت و درمان کشور بهره مند شویم.

در پایان مراسم، تعدادی از نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار در جمعی صمیمی مسائل و مشکلات خود را با دکتر دانائی در میان گذاشتند.

  • کد خبر : 21244
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی