ارائه برنامه تخلیه اضطراری توسط مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در اولین جلسه مدیریت بحران شهرستان سمنان
انسجام و هماهنگی فعالیت های سازمان های امدادی با ایجاد برنامه های اختصاصی در حوزه های مختلف مدیریت بحران
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 9 اردیبهشت 97 اولین جلسه مدیریت بحران شهرستان سمنان با حضور فرماندار، مسئولین دستگاه های شهرستان سمنان و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد.
دکتر اطهری اظهار کرد: ایجاد برنامه های اختصاصی در حوزه های مختلف مدیریت بحران از نیازهای ضروری و اولیه این حوزه بوده و ضمن تبیین برنامه های اختصاصی دستگاه های امدادی، به عنوان حلقه اتصال، باعث انسجام و هماهنگی فعالیت های سازمان های امدادی خواهد بود.
شایان ذکر است در این جلسه، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برنامه تخلیه اضطراری را ارائه دادند. این برنامه توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه تدوین شده است.
