ادامه طرح پایش ضربتی اورژانس پیش بیمارستانی

ادامه طرح پایش ضربتی اورژانس پیش بیمارستانی

 ادامه طرح پایش ضربتی اورژانس پیش بیمارستانی

ارتقای خدمات فوریت های پزشکی با نظارت مستمر بر فعالیت واحدهای ارائه دهنده خدمت

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 26 بهمن 99 در ادامه طرح پایش ضربتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه به اتفاق کارشناسان ستادی این مرکز از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان  سرخه بازدید کرد.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: با توجه به نزدیکی آغاز سال نو و شرایط خاص شیوع کروناویروس، نظارت بر فعالیت پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی در قالب طرح پایش ضربتی نقش ارزنده ای در ارتقای خدمات اورژانس پیش بیمارستانی دارد.

دکتر اطهری به اتفاق کارشناسان ستادی این مرکز ضمن بازدید از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی لاسجرد ، افتر و سرخه و بازرسی آمبولانس ها و تجهیزات مربوطه همچنین امکانات رفاهی پایگاه ها، از نزدیک با مسائل و مشکلات تکنسین های فوریت های پزشکی آشنا شدند. دکتر اطهری همچنین از پایگاه در حال ساخت افتر نیز بازدید کردند.

شایان ذکر است شهرستان سرخه با 3 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی که در محور اصلی و مهم ارتباطی تهران- مشهد و سمنان- شمال قرار گرفته از لحاظ ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مردم منطقه به ویژه مسافرین و زائرین علی بن موسی الرضا (ع) از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

  • کد خبر : 30604
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

ادامه طرح پایش ضربتی اورژانس پیش بیمارستانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *