آغاز مرحله دوم از اولین دوره واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
قطع زنجیره بیماری در کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی با انجام واکسیناسیون کرونا
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 23 فروردین 1400 مرحله دوم از اولین دوره واکسیناسیون کرونای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اعلام کرد: مرحله دوم از اولین دوره واکسیناسیون کرونا برای تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که دور اول واکسیناسیون را دریافت کرده اند در شهرستان های گرمسار، دامغان و سمنان با رعایت اولویت ها در حال اجرا می باشد.
شایان ذکر است تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دور اول واکسیناسیون را در تاریخ 23 اسفند 99 دریافت کرده اند.

.
لینک کوتاه خبر :