روز پرستار مبارک

  روز پرستار مبارک

پرستاران، تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می کنند

 

روابط عمومی سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان متن پیام دکتر اطهری را به این شرح منتشر کرد:

 

آن گاه‌که دردمندی سلامت خود را بازیابد و آن گاه ‌که دستی به نشان شکر به آسمان بلند شود ملائک تو را می‌ستایند.
پنجم جمادی‌الاول مصادف با ۱۱ دی‌ماه، سال روز ولادت حضرت زینب س و روز پرستار را به همکاران ارجمند پرستار مراکز درمانی، مراکز جامع سلامت، و مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک می گویم. سلامتی، سعادت و سربلندی شما را که با دلسوزی و صبر، آرامش و آسایش را به بیماران هدیه می دهید از خداوند متعال خواستارم.

دکتر محمد اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

  • کد خبر : 24391
لینک کوتاه خبر :