یا محول حول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان، حلول سال نو را به تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه تبریک گفت
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دقایقی پس از تحویل سال نو، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان با حضور در مرکز ارتباطات دانشگاه، از طریق سیستم رادیویی و تلفنی حلول سال نو را به تمامی تکنسین های پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه تبریک گفت.
دکتر اطهری همچنین با حضور در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ابوذر، گلستان و امام رضا(ع) سمنان ضمن دیدار با تکنسین های فوریت های پزشکی و ارج نهادن به یک سال تلاش خالصانه و صادقانه آنان، نوروز را تبریک گفت.




لینک کوتاه خبر :