گفتگوي صمیمی کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با قدرت الله عبدوس، بازشسته اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه
اگر زمان به عقب برگردد باز هم شغل تکنسین اورژانس 115 را انتخاب مي کنم
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
تجربيات و خاطرات پيشكسوتان و بازنشستگان اورژانس 115 گنجينه ای ست گران بها. گفتگويي را با قدرت الله عبدوس، بازنشسته اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ترتیب داده ایم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.
عبدوس چگونگي انتخاب شغل تكنسين اورژانس 115 را اين گونه بازگو مي كند: سال 1352 به اتفاق تعدادی سرباز هم دوره برای امدادرسانی به مصدومان حادثه فروریختن سقف فرودگاه مهرآباد تهران اعزام شدیم. اين حادثه باعث علاقه من به اورژانس و امدادگری شد. شغل اورژانس 115 را انتخاب کردم و به عنوان تکنسین اورژانس شروع به کار کردم.
عبدوس می گوید: اگر زمان به عقب برگردد باز هم شغل تکنسین اورژانس را انتخاب مي کنم؛ به این دليل که اين كار را دوست دارم.
اين پيشكسوت اورژانس، تكنيسين خوب را این طور تعریف می کند: تكنسین خوب فردي است كه خدمت به مردم را به درستي انجام دهد، به فكر بیمار باشد و به سلامتی خودش هم توجه کند.
یحیایی، کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان این گفتگو را انچام داده است.
متن کامل مصاحبه را در قسمت در حاشیه بخوانید.
