گرامی داشت یادواره قربانیان حوادث ترافیکی

گرامی داشت یادواره قربانیان حوادث ترافیکی

حیات، بخشی از یک خودرو نیست

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛  

سه شنبه 28 آبان 98 دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه و دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه به اتفاق کارشناسان این مرکز به مناسبت یادواره قربانیان حوادث ترافیکی با اهدای شاخه گل از مصدومان حوادث ترافیکی بستری در بیمارستان کوثر عیادت کردند.

دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه اظهار کرد: متاسفانه هر ساله شاهد حوادث ترافیکی متعدد در جای جای جاده های کشور هستیم و باید با حساس سازی سیاستگزاران و تصمیم سازان و هم افزایی توان سازمان های متولی برای کاهش حوادث مشابه و کاهش کشته ها و مصدومان ترافیکی برنامه ریزی و تلاش کنیم.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: با توجه به حادثه خیز بودن جاده های کشور، علاوه بر سیاست های پیشگیرانه با هدف کاهش حوادث ترافیکی، عزم، اراده و تصمیم جدی هم وطنان عزیز در این مسیر راه گشا و کارساز خواهد بود.

 

شایان ذکر است، سازمان جهانی بهداشت سومین یکشنبه ماه نوامبر هر سال را تحت عنوان یادواره قربانیان حوادث ترافیکی  نامگذاری نموده است.

  • کد خبر : 23924
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی