کارگاه یک روزه سکته حاد مغزی برگزار شد

کارگاه یک روزه سکته حاد مغزی برگزار شد

.

    روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 1 مهر 97 برنامه دوم کارگاه یک روزه سکته حاد مغزی در سالن امام جواد(ع) ستاد دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد .

دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: با وجود مهیا بودن کلیه زیر ساخت های لازم برای مدیریت بیماران مبتلا به سکته حاد مغزی آمار ها نشان میدهد همچنان بخش عمده ای این بیماران از دریافت خدمات مورد نیاز محروم می شوند.

دکتر اطهری اظهار کرد: علت اصلی این محرومیت عدم آگاهی و شناخت مردم نسبت به علامت های بیماری و راه کارهای درمان آن است.

در این برنامه آموزشی60 تن از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های سمنان، دامغان،گرمسار، مهدی شهر و سرخه شرکت داشتند. شایان ذکر است برنامه اول کارگاه در تاریخ 26شهریور 97 با حضور 35 تن از تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی  برگزار شد .

  • کد خبر : 18792
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی