پیام تبریک مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان به مناسبت روز ملی اورژانس

پیام تبریک مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان به مناسبت روز ملی اورژانس

 پیام تبریک مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان به مناسبت روز ملی اورژانس

تلاش کارکنان فداکار اورژانس پیش بیمارستانی در خدمت رسانی به بیماران اورژانسی، برای مردم عزیز اطمینان خاطر و امیدبخش

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

26 شهریور 99 بینایی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان طی تماس تلفنی با دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، روز ملی اورژانس و چهل و پنجمین سال روز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را به وی و مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان گفت: تلاش کارکنان فداکار اورژانس پیش بیمارستانی در شرایط دشوار خدمت رسانی به بیماران اورژانسی، برای مردم عزیز اطمینان خاطر و امیدبخش است.

شایان ذکر است برای رعایت شرایط شیوع کروناویروس، بینایی پیام تبریک خود را تلفنی اعلام کرد.

  • کد خبر : 27525
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *