نشست صميمي مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با كاركنان اورژانس 115 شهرستان هاي گرمسار و آرادان
آزمون رتبه بندي كاركنان فوريت هاي پزشكي در سال 95 برگزار خواهد شد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
يكشنبه 5/ارديبهشت/1395 جلسه اي با حضور تكنسين هاي اورژانس 115 شهرستان هاي گرمسار و آرادان و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در پايگاه مركزي اورژانس 115 گرمسار برگزار شد. در این جلسه كه مسئول اورژانس شهرستان گرمسار و كارشناسان مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه نيز حضور داشتند، تکنسین های اورژانس 115 مسائل و مشكلات خود را مطرح كردند.
دكتر اطهري مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: طي چند سال گذشته براي ارتقاي كيفيت ارايه خدمات فوريت هاي پزشكي فعاليت هاي قابل توجهي صورت گرفته و بايد تلاش كنيم تا به استانداردهاي مركز مدیريت حوادث و فوریت های پزشکی دست يابيم.
دكتر اطهري اظهار كرد: طرح رتبه بندي كاركنان فوريت هاي پزشكي در سال جاري اجرا مي شود و تكنسين هاي فوريت هاي پزشكي بايد براي آزمون مربوطه آمادگي لازم را داشته باشند تا بتوانند به جايگاه خود در طرح رتبه بندي دست يابند.
وي همچنين برخي از دستورعمل هاي اخير مركز مدیريت حوادث و فوریت های پزشکی كشور از جمله مديريت درمان سكته حاد مغزي و برنامه سلامت جسماني نيروهاي عملياتي اورژانس پيش بيمارستاني را شرح داد و بر اجراي دقيق آنان تاكيد كرد.
شايان ذكر است پس از اين نشست، دكتر اطهري به اتفاق كارشناسان مركز مدیريت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني گرمسار، آرادان، ده نمك، لاسجرد و سرخه نيز بازديد و از نزديك در جريان مشكلات و مسايل پايگاه هاي اورژانس قرار گرفتند.