مدیریت مطلوب حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار- تهران توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

مدیریت مطلوب حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار- تهران توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

مصدومین حادثه برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

جمعه 30 فروردین98 واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار- تهران 20مصدوم برجای گذاشت.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه 7 دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر منطقه به محل حادثه اعزام و مصدومین برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

  • کد خبر : 21141
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی