صعود كاركنان مركز ارتباطات دانشگاه علوم پزشكي به قله سياه كوه شهرستان مهدي شهر
فعاليت هاي ورزشي در برنامه هاي سالانه مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
جمعه 27/فروردين/95 كاركنان مركز ارتباطات دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به قله سياه كوه شهرستان مهدي شهر صعود كردند. مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان و مسئول مركز اورژانس 115 شهرستان سمنان نيز در اين صعود شركت داشتند.
بر اساس تأكيد مركز مديريت حوادث و فوريت هاي كشور، حفظ و ارتقا سلامت جسماني نيروهاي عملياتي اورژانس پيش بيمارستاني و اجراي فعاليت هاي ورزشي در برنامه هاي سالانه مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان پيش بيني شده است.
لینک کوتاه خبر :