سپیدپوشان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق رئیس و معاون درمان دانشگاه در صف اهداء زندگی
تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه هم زمان در سراسر کشور و درکنار امدادرسانی به مددجویان در صف اهدا خون
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهار شنبه 28 آذر97 دکتر دانایی، رئیس و دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و تکنسین های فوریت های پزشکی شهرستان های سمنان و سرخه را در صف اهدای خون همراهی کردند. مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، تکنسین های فوریت های پزشکی شهرستان های سمنان و سرخه، کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و مرکز ارتباطات دانشگاه همانند سال گذشته با حضور در مرکز جامع اهدای خون امام رضا(ع) سمنان،خون اهدا کردند. صالحی فر، مدیر کل انتقال خون استان سمنان نیز در این برنامه حضور داشتند.
دکتر دانایی، رئیس دانشگاه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه در کنار امدادرسانی به بیماران و مصدومان، این بار با اهدای خون خود به بیماران نیازمند کمک کردند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: باتوجه به هماهنگي صورت گرفته با سازمان انتقال خون، روز چهارشنبه 28 آذر، تكنسين هاي داوطلب با حضور در مراكز انتقال خون در سراسر كشور، خون و پلاكت اهدا کردند.
شایان ذکر است تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های سرخه، سمنان و دامغان به صورت دسته جمعي در اين امر خداپسندانه شرکت کردند.
