سومین نشست رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قطب شمال کشور

سومین نشست رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قطب شمال کشور

هم افزایی توانمندی های مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قطب برای ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

سه شنبه 30بهمن97 سومین نشست رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قطب شمال کشور با حضور دکتر داودی، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، مسئولین اورژانس و مراکز هدایت عملیات دانشگاه های علوم پزشکی قطب شمال کشور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

دکتر داودی، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ایجاد مرکز تروما در دانشگاه های علوم پزشکی گامی است مهم برای مدیریت مصدومین حوادث.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: هم افزایی توانمندی ها و دست آوردهای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قطب می تواند کمک شایانی به ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی کند.

  • کد خبر : 20569
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی