سومین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جاری
ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با ایجاد برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 2 اردیبهشت 97 سومین جلسه هم اندیشی کارشناسان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جاری با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: ایجاد برنامه های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با هم اندیشی کارشناسان ستادی و بهره گیری از نظرات کارشناسی متخصصین مربوطه، راه برد موثری برای ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه است.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: در طول سال نود و شش 42 جلسه هم اندیشی در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار و این جلسات به طور منظم و مستمر در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است در این جلسه مواردی از جمله ایجاد سوله های بحران و تخلیه اضطراری امکان عمومی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

