روز ملی اورژانس و چهل و چهارمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی
پیام تبریک مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
روابط عمومی سازمان اورژانس دانشگاه متن پیام دکتر اطهری را به این شرح منتشر کرد:
با سلام و احترام خدمت همکاران ارجمند اورژانس پیش بیمارستانی
خدای عز و جل را شاکریم که فرصت خدمت به هم وطنان عزیز را در عرصه فوریت های پزشکی نصیبمان کرده. از او می خواهیم تا ما را در این مسیر ثابت قدم نگه دارد. تلاش ارزشمند و صادقانه همکاران گرانقدر فوریت های پزشکی را ارج نهاده، روز ملی اورژانس و چهل و چهارمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را به یکایک همکاران ارجمندم در اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صمیمانه تبریک می گویم.
از خدای متعال دوام عزت، ثبات در خدمتگزاری به مردم شریف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهانم.
دکتر محمد اطهری
مدیرحوادث و رئیس اوژانس پیش بیمارستانی دانشگاه