راه اندازی سامانه اتوماسیون آسایار در اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

راه اندازی سامانه اتوماسیون آسایار در اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

تدوین برنامه های موثر با دسترسی آسان به آمار و اطلاعات اورژانس پیش بیمارستانی

     روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

13خرداد 97 سامانه اتوماسیون آسایار در اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان مورد بهره برداری قرار گرفت. این سامانه، فعالیت های مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های سمنان، سرخه و مهدی شهر را پوشش می دهد. با راه اندازی سامانه اتوماسیون آسایار در اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، فرم های کاغذی حذف و فعالیت های اورژانس پیش بیمارستانی به صورت الکترونیک ثبت و نگه داری می شود.

دکتر اطهری، مدیر  حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: سیستم اتوماسیون اورژانس پیش بیمارستانی، دسترسی به آمار و اطلاعات اورژانس را تسهیل و فرصتی فراهم می کند تا با بهره گیری به موقع از آمار و اطلاعات مجموعه، برنامه های موثری برای ارتقای سیستم تدوین شود.

شایان ذکر است در حال حاضر مرحله اول این سیستم اجرایی شده و مرحله دوم برنامه در آینده نزدیک با نصب سیستم ردیاب بر روی آمبولانس ها به بهره برداری خواهد رسید. این سیستم دارای قابلیت های متنوعی از قبیل داشبوردهای مدیریتی و واحد کنترل کیفی است.

 

  • کد خبر : 17556
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی