دیدار دوستانه کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه عاوم پزشکی استان سمنان
برگزاري آزمون استخدامي براي نيروهاي اورژانس پیش بیمارستانی در مرداد ماه سال جاری
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
یک شنبه /26اردیبهشت/1395 تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان در محیطی دوستانه مسائل و موارد مورد نظر را با دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در میان گذاشتند. این جلسه با حضور مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان دامغان و کارشناسان مركز مديريت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در مركز شهرستان دامغان برگزار شد.
دکتر اطهری از برگزاري آزمون استخدامي براي نيروهاي اورژانس پیش بیمارستانی در مرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: جذب نيروهاي عملياتي اورژانس پيش بيمارستاني مي تواند در ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی تآثيرگذار باشد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های تکنسین هاي عملياتي قرار گرفت و بر لزوم امدادرساني به مددجويان در هر شرايط تاكيد كرد.
شايان ذكر است قبل از اين نشست، دكتر اطهري به اتفاق كارشناسان مركز مدیريت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از پايگاه اورژانس پيش بيمارستاني کلاته ملا بازديد کرد.


