دومین کار گروه بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
انسجام و هماهنگی سازمان های امدادی در مدیریت مراسم چهارشنبه آخر سال
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 14 اسفند 96 دومین کارگروه بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنانبه ریاست دکتر گوهری، معاون درمان و با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، معاون مدیریت بحران استان، معاونت اجتماعی نيروي انتظامي، معاون جمعيت هلال احمر، معاون تربیت بدنی و سلامت سازمان آموزش و پرورش استان، مسئولین مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه دانشگاه، نمایندگان بیمارستان های کوثر و ولایت و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سالن اجتماعات معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.
دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه گفت: با توجه به حوادث سال های گذشته در چهارشنبه آخر سال، ضروری است سازمان های امدادی با انسجام و هماهنگی در مدیریت مراسم این روز مشارکت نمایند.
دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: با توجه به نقش ارتقای فرهنگ جامعه در رسیدن به رفتار مناسب با هدف پیشگیری از آسیب های مرتبط با چهارشنبه آخر سال باید از بستر مناسب و غنی مدارس برای آموزش استفاده شود.
شایان ذکر است کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، آتش نشانی و جمعیت هلال احمر با هماهنگی آموزش و پرورش استان طی مدت یک هفته در مدارس استان سمنان برنامه های آموزشی با موضوع پیشگیری و کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال را اجرا خواهند کرد.

