حضور مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در مرکز ارتباطات و هدایت عملیات به مناسبت روز پرستار

حضور مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در مرکز ارتباطات و هدایت عملیات به مناسبت روز پرستار

 رور پرستار مبارک

روز پرستار مبارک

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

چهارشنبه 11 دی 98 دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، ضمن اهداء شاخه گل و تبریک این روز به پرستاران آن مرکز، از زحمات آنان قدردانی کرد.

دکتر اطهری مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: نامگذاری میلاد فرخنده حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار فرصتی است تا با ادای احترام به جامعه پرستاران کشور، از زحمات ارزشمند آنان که بی منت برای بهبود بیماران تلاش می کنند قدردانی و سپاسگزاری کنیم.

  • کد خبر : 24400
لینک کوتاه خبر :