حضور سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه در مرکز ارتباطات و هدایت عملیات به مناسبت هفته پرستار
هفته پرستار مبارک
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 21 آذر 1400 دکتر طاهری سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و هفته پرستار با حضور در مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، ضمن اهداء تقدیر نامه و تبریک این هفته به کارشناسان آن مرکز، از زحمات آنان قدردانی کرد.
دکتر طاهری سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه گفت: نامگذاری میلاد فرخنده حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار فرصتی است تا با ادای احترام به جامعه پرستاران کشور، از زحمات ارزشمند آنان که بی منت برای بهبود بیماران تلاش می کنند قدردانی و سپاسگزاری کنیم.
دکتر طاهری، اظهار کرد: جایگاه شما در بین مردم شناخته شده و مردم همواره قدردان زحمات و تلاش شبانه روزی شما هستند . ضمن اینکه جلب اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه برای مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی است. آشنایی و تسلط کارکنان مرکز ارتباطات در مدیریت مطلوب عملیات اورژانس پیش بیمارستانی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
در این برنامه مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

