حضور تیم فوتسال اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مسابقات داخلی دانشگاه
تیم فوتسال اورژانس 115 دانشگاه مسابقات هفته دفاع مقدس را با برد آغاز کرد
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
شنبه 24 شهریور 97 تیم فوتسال اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مسابقات داخلی دانشگاه را با برد آغاز کرد.
دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: شرکت نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در برنامه های ورزشی در کنار خدمت به هم وطنان در حوزه فوریت های پزشکی نقش موثری در نشاط و پویایی کارکنان خواهد داشت.
شایان ذکر است تیم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در ادامه مسابقات در روزهای یکشنبه و دوشنبه همین هفته در مقابل تیم های انتظامات دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان مهدی شهر مسابقه خواهد داد.
این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس از 24 شهریور آغاز و تا سوم مهر ماه ادامه خواهد داشت.
