جلسه پیگیری انتقال بیماران از منطقه فیروزکوه به بیمارستان های سمنان

جلسه پیگیری انتقال بیماران از منطقه فیروزکوه به بیمارستان های سمنان

 جلسه پیگیری انتقال بیماران از منطقه فیروزکوه به بیمارستان های سمنان

همکاری و پوشش دو جانبه اورژانس هوایی تهران و سمنان از فیروزکوه

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 18 دی 1400جلسه هماهنگی پوشش خدمات اورژانس هوایی در منطقه فیروزکوه با حضور دکترحسینی،رئیس شبکه بهداشت  و درمان شهرستان فیروزکوه،غفاری، مدیر بیمارستان امام خمینی فیروزکوه، خانم ارجمندی، معاون عمرانی فرمانداری فیروزکوه، حسینی،مسئول اورژانس هوایی دانشگلاه علوم پزشکی استان سمنان و قادری مسئول اورژانس هوایی تهران در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

در این جلسه که با هدف بررسی فرآیند اعزام بیماران از بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه به بیمارستان های تحت پوش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با استفاده از امکانات اورژانس هوایی برگزار شد. چالش ها و اقدامات صورت گرفته برای تسهیل در فرآیند اعزام بررسی و بر ضرورت همکاری های بیش از پیش تاکید شد.

دکتر حسینی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: باید تلاش کنیم تا با امکانات موجود خدمات فوریت های پزشکی توسط هلیکوپترآمبولانس را گسترش دهیم تا مردم منطقه بیش از پیش از این خدمت ارزشمند برخوردار شوند.

حسینی، مسئول اورژانس هوایی دانشگاه گفت: ارتقای پوشش خدمات اورژانس هوایی از اولویت های مهم بوده و کمک قابل توجهی به کاهش زمان ارائه خدمات طبی به بیماران و مصدومین خواهد داشت.

یادآوری می شود این جلسه با درخواست سازمان اورژانس کشور و پیرو تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید.

 

  • کد خبر : 35053
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

جلسه پیگیری انتقال بیماران از منطقه فیروزکوه به بیمارستان های سمنان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *