جلسه هم اندیشی کارشناسان مرکز ارتباطات و تکنسین های فوریت های پزشکی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

جلسه هم اندیشی کارشناسان مرکز ارتباطات و تکنسین های فوریت های پزشکی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب برای ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 28مهر 98 کارشناسان مرکز ارتباطات و تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در جلسه هم اندیشی با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی شرکت کردند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: بهره برداری از نظرات و پیشنهادهای کارشناسی نیروهای عملیاتی و کارشناسان مرکز ارتباطات می تواند در ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی نقش بسزایی داشته باشد.

در این جلسه تعدادی از کارشناسان مرکز ارتباطات و تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

  • کد خبر : 23560
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی