جلسه هم اندیشی مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش
جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب برای تعامل بیشتر هماهنگی های درون سازمانی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 22 دی 98 جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، دامغان، سمنان، مهدی شهر و سرخه در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: ارتقای مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و کاستن از مشکلات موجود در سایه تعامل و همفکری با صاحبان فرایند که همانا تکنسین های فوریت های پزشکی و مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها می باشند امکان پذیر خواهد بود.
لینک کوتاه خبر :