جلسه هم اندیشی مدیر حوادث فوریت های پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سرخه
استمرار ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی با وفاق، همدلی و همراهی مسئولین و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 29 فروردین 97 جلسه هم اندیشی مدیر حوادث فوریت های پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سرخه در محل دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.
دکتر اطهری مدیر حوادث فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با تلاش مسئولین به سطح مطلوبی ارتقا یافته و باید با وفاق، همدلی و همراهی مسئولین و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی این مسیر ارتقا استمرار داشته باشد.
شایان ذکر است در این جلسه ده تن از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سرخه و کارشناسان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

