جلسه هم اندیشی مدیریت نقاهتگاه کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
نقش موثر نقاهتگاههای کرونا در قطع زنجیره انتقال بیماری
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
شنبه 23 اسفند 99 جلسه هم اندیشی مدیریت نقاهتگاه کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، دبیر ستاد کرونای دانشگاه، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، مدیر مرکز بهداشت شهرستان سمنان، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و دکتر غراوی پزشک مسئول نقاهتگاه دانشگاه در سالن جلسات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فویت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اظهار کرد: قرنطینه بیماران مبتلا به کرونا در نقاهتگاهها با قطع تماس بیماران با افراد سالم جامعه نقش بسیار موثری در کاهش موارد ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری خواهد داشت.
شایان ذکر است در این جلسه کارشناسان معاونت بهداشتی، معاونت آموزشی، اداره پرستاری و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند.