جلسه هم اندیشی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه با کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات
بهره برداری از دیسپچ متمرکز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آینده نزدیک
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 5 خرداد 1400 کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه در جلسه هم اندیشی با رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه شرکت کردند.
دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه اظهار کرد: با راه اندازی سامانه اتوماسیون اورژانس پیش بیمارستانی در شهرستان های دامغان، گرمسار و آرادان، برنامه تجمیع مراکز پیام شهرستان های تحت پوشش دانشگاه عملیاتی و واحد دیسپچ متمرکز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر اطهری گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه مسئولیت خطیر هدایت و راهبرد عملیات اورژانس پیش بیمارستانی را عهده دار بوده و ارتقای این واحد با بهره گیری از توانمندی های ارزشمند و تجارب همکاران این بخش به عنوان صاحبان فرایند از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در این جلسه، مسئول امور هماهنگی مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.
