جلسه هم اندیشی خبرگان سند توسعه درمان 1404 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تدوین سند توسعه درمان 1404 گامی مهم و اساسی در ارتقای مدیریت دانشگاه می باشد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
شنبه 22/خرداد/95 جلسه هم اندیشی خبرگان سند توسعه درمان 1404 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر شادنوش، رئیس دانشگاه، دکتر گوهری معاون درمان، معاونین آموزشی و بهداشتی، مدیر درمان، رئیس مرکز درمانی ولایت، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان بیمه سلامت استان سمنان، مشاور اجرایی رئیس دانشگاه، مدیران غذا و دارو، اداره نظارت وحوادث و مدیر آمار دانشگاه و کارشناسان مربوطه برگزار شد.
دکتر گوهری ضمن تشریح سند توسعه درمان 1404 دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت سند توسعه درمان 1404 لازم است خبرگان دانشگاه در تهیه این سند مشارکت داشته باشند
دکتر شادنوش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: تدوین سند توسعه درمان 1404 گامی مهم و اساسی در ارتقای مدیریت دانشگاه می باشد.
شایان ذکر است دکتر فتحعلیان، مدیر درمان دانشگاه شرح کاملی از سند توسعه درمان 1404 دانشگاه را ارایه و با نظر خبرگان دانشگاه، پیش بینی های سال 1404 تنظیم شد.