جلسه مدیریت درمان سکته حاد مغزی در مرکز درمانی کوثر برگزار شد
افزايش آگاهي عموم مردم نقش موثري در مداخله درماني بيماران مبتلا به سكته حاد مغزي خواهد داشت
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان؛
سه شنبه 21/اردیبهشت/95 جلسه مدیریت درمان سکته حاد مغزی با حضور معاون و مدیر درمان، مدیر و كارشناسان مركز مديريت حوادث و فوریت های پزشکی، مدير و كارشناسان دفتر پرستاري معاونت درمان دانشگاه، رئيس بيمارستان كوثر، دکتر سماعی متخصص مغز و اعصاب و دكتر ساكت جراح مغز و اعصاب همچنين مديران بيمارستان هاي ولايت، معتمدي و شفا در بیمارستان کوثر برگزار شد.
دکتر گوهري، معاون درمان دانشگاه گفت: با توجه به اين كه واحد مراقبت از بيمار سكته حاد مغزي در مركز درماني كوثر سمنان ايجاد شده است بايد تلاش كنيم تا با ارتقاي اين واحد، خدمات مورد نياز بيماران را به نحو مطلوب ارايه كنيم.
دکتر سماعی متخصص مغز و اعصاب گفت: ايجاد مركز مراقبت از بيماران سكته حاد مغزي اين فرصت را ايجاد خواهد كرد تا بتوانيم در زمان مناسب اقدامات درماني ضروري را براي اين دسته از بيماران انجام دهيم.
دکتر اطهري گفت: براي آموزش تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی و پرستاران مراکز درمانی در باره مديريت بيماري سكته حاد مغزي برنامه ريزي صورت گرفته.
شايان ذكر است با توجه به اهميت زمان در مداخله درماني بيماران مبتلا به سكته حاد مغزي و كاهش عوارض آن، افزايش آگاهي عموم مردم نقش موثري در اين باره خواهد داشت.