جلسه توجیهی دانشجویان در شروع دوره کارورزی فوریت های پزشکی
انتقال سال ها تجربه ارزنده در عرصه اورژانس پیش بیمارستانی با حضور دانشجویان رشته فوریت های پزشکی در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 12 دی 99 جلسه توجیهی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای ورود به عرصه کارورزی با حضور دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و دکتر علائی، مسئول اساتید مشاور دانشکده پیراپزشکی در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: فراهم کردن بستر مناسب در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی برای آموزش علمی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی خواهد داشت.
دکتر اطهری بیان کرد: حضور دانشجویان رشته فوریت های پزشکی در برنامه کارورزی در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و تعامل سازنده و متقابل آنان با تکنسین های فوریت های پزشکی نقش بسیار موثری در انتقال سال ها تجربه ارزنده در این عرصه دارد.
در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد دانشجویان دوره های 13 و 14 رشته فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در بدو ورود به عرصه کارورزی با فرایندهای عملیات در اورژانس پیش بیمارستانی و دستورعمل های مربوطه آشنا شدند.

