تکنسین های اورژانس 115 علیه بیماری هپاتیت B واکسینه شدند
تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واکسن هپاتیت B را دریافت مي کنند
روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
شنبه 1/اسفند/94 تعدادی از تکنسین های اورژانس 115 شهرستان سمنان واکسن هپاتیت Bدریافت کردند.
قلی زاده مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به اهمیت كنترل بيماري هاي واگير قابل پیشگیری با واكسن، تمامي تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان واکسن هپاتیت Bرا دریافت مي کنند.
قلی زاده اظهار داشت:واکسن هپاتیت Bبر اساس تيتر آنتي بادي به تکنسین های اورژانس 115 تلقيح مي شود.
گفتنی است این برنامه از مرکز اورژانس 115 شهرستان سمنان آغاز شده و در ادامه، در ديگر مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اجرا خواهد شد.

