تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه تازه های مدیریت بحران را مرور کردند
نیاز به تقویت ساختار مدیریت بحران و ایجاد برنامه های مدون در این حوزه برای مدیریت مطلوب حوادث احتمالی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
امروز شنبه 30/ دی/ 96 کارگاه آموزشی اصول مدیریت بحران توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: در حوزه مدیریت بحران بیش از سایر حوزه ها نیاز به تقویت داریم و این تقویت باید از ارتقای دانش و شناخت تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی آغاز شود.
دکتر اطهری بیان کرد: برای مدیریت حوادث احتمالی همچنین نیاز به برنامه های مدون و موثر داریم که این برنامه ها باید توسط بخش های مرتبط تولید شود.
خانم دکتر آیینه وند، مدرس برنامه در باره اصول کلی مدیریت بحران مطالبی را ارایه کردند.
گفتنی است در این برنامه 20 تن از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی از مراکز شهرستان های تابعه، پزشک و پرستاران مرکز ارتباطات و کارشناسان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.
شایان ذکر است این برنامه روز یکشنبه 1 بهمن 96 نیز تکرار خواهد شد.

