تبریک سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی توسط معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن حضور در مرکز ارتباطات دانشگاه، سالروز تأسیس اورژانس را به کلیه پایگاه های اورژانس استان سمنان تبریک گفتند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 27/شهریور/96 دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با حضور در مرکز ارتباطات دانشگاه و دیدار با اپراتور و پزشک آن مرکز، از طریق ارتباط رادیویی طی پیامی سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی را به تمام تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی استان سمنان تبریک گفتند.

لینک کوتاه خبر :