برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه برای کارکنان شرکت توزیع برق شهرستان شاهرود
کارکنان شرکت توزیع برق اصول و مبانی کمک های اولیه را مرور کردند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
سه شنبه 15بهمن 98 کارگاه آموزشی کمک های اولیه با تاکید بر مدیریت گزیدگی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برای کارکنان شرکت توزیع برق شاهرود برگزار شد.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گفت: در این کارگاه که با هدف ارتقای دانش و مهارت کارکنان در انجام اصول کمک های اولیه در حوادث برگزار شد، شرکت کنندگان، مباحث آناتومی و ساختمان بدن، مدیریت راه هوایی و مدیریت گزیدگی را مرور کردند.

لینک کوتاه خبر :